Переміщення, обертання та масштабування Кожен із трьох режимів може бути обраний гарячими клавішами – W для переміщення, E для обертання та R для масштабування. Ви можете затиснути і перетягнути центр гізмо для переміщення об'єкта відразу по всіх осях.
Як зробити так, щоб об'єкт рухався Unity?
Спершу створюємо змінну нашого об'єкта для переміщення. Друга змінна – це відстань на яку ми переміщатимемо об'єкт. Публічний метод OnButtonDown відповідає за переміщення при натисканні кнопки. Спочатку задаємо змінної значення S 1 або 2, після чого рухаємо об'єкт по осі X на S відстань. Збережена копія
Як перемістити об'єкт у Юніті через код?
Змінити позицію об'єкта через код
- // Задати позицію для поточного об'єкта void Update() { transform.position = new Vector3(8.768f, -1.74f, 0); }
- // При кожному виконанні коду, об'єкт буде зрушуватись праворуч на 1.50 void Update() { transform.position = transform.position + new Vector3(1.50f, 0, 0); }
Збережена копія