Що повинен робити зав магазином

Найм усіх співробітників, найм продавців, навчання співробітників, контроль роботи продавців – все це лягає на плечі директора магазину, тому він повинен мати навички та розуміння, як здійснюється робота з управління персоналом.

Що входить до обов'язків завідувача магазину?

аналіз показників роботи торговельного об'єкта; забезпеченість торговельного об'єкта товаром; забезпечення виконання стандартів та регламентів; робота з адміністративним персоналом. Збережена копія

Що має робити завідувач?

Посадові обов'язки. Керує роботою складу з прийому, зберігання та відпустки товарно-матеріальних цінностей, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.