Як підключити дроти до котушки запалювання: покрокова інструкція

Правильне підключення проводів до котушки запалювання є важливим етапом обслуговування двигуна. Котушка запалення відповідальна за процес займання паливоповітряної суміші в циліндрах і забезпечує правильну роботу двигуна.

Під час підключення проводів слід зважити на кілька важливих моментів. По-перше, необхідно переконатися, що дроти відповідають марці та моделі автомобіля. Використання неправильних проводів може призвести до збоїв роботи двигуна та пошкодження котушки запалювання.

По-друге, при підключенні проводів необхідно звернути увагу на їхнє кольорове маркування, якщо таке є. Зазвичай дроти розрізняються за кольором залежно від порядку підключення до циліндрів двигуна. Помилка підключення проводів може призвести до непрацездатності двигуна або його неправильної роботи.

І, нарешті, при підключенні проводів до котушки запалювання необхідно звернути увагу на якість з'єднання. Щільне та надійне кріплення проводів виключить можливість їх мимовільного від'єднання під час роботи автомобіля.

Як правильно підключити дроти до котушки запалювання
Номер клемиКолір дротуПризначення
1ЧорнийПостійне джерело живлення
2червонийСигнал від модуля запалювання
3ЗеленийПідключення до високовольтного дроту свічки
4ЖовтийЗаземлення

Що буде, якщо переплутати місцями дроти на котушці запалювання?

Правильність приєднання важлива, і у разі порушення полярності можна зіпсувати саму котушку, трамблер, комутатор. І в такому разі ситуацію виправити не вийде – пристрій доведеться лише замінити.

Куди йдуть дроти з котушки запалювання?

Від котушки відходить кабель, який підключають до розподільчого пристрою. Це може бути електронний блок керування чи трамблер. До нього приєднують кілька проводів – по одному на одну або дві свічки запалювання (залежно від конструкції автомобіля). Можуть бути передбачені і додаткові дроти.

Звідки йде харчування на котушку запалювання?

Живлення первинного контуру здійснюється через клему 15. Переривник системи запалення підключається до клеми котушки 1 запалювання і забезпечує заземлення первинної обмотки. Високовольтний кабель розподільника запалювання підключається до клеми 4.

Звідки надходить струм на котушку запалювання?

Джерелом такої напруги і є котушка запалювання, що перетворює 12-вольтний струм від автомобільного акумулятора у високовольтний. Від стабільності роботи котушки залежить і робота двигуна: не буде іскри – не буде руху. Збережена копія