Як підписувати звітність, якщо відсутня директор?

Звітність одна із важливих елементів роботи будь-якої організації. Вона являє собою зведену інформацію про фінансовий стан підприємства та його діяльність за певний період часу. Однак, що робити, якщо в організації немає директора, відповідального за підписання звітності?

Виникає закономірне питання: хто, у цьому випадку, підписуватиме звітність? По-перше, варто звернути увагу на установчі документи організації. У них може бути прописано, що у разі відсутності директора, повноваження щодо підписання звітності переходять на іншу посадову особу, як правило, головного бухгалтера або заступника директора.

Якщо в установчих документах нічого про підписання звітності не сказано або вказана особа також відсутня, то в такій ситуації роль підписувача звітності може виконувати будь-який керівник організації, який має довіреність на здійснення таких повноважень.

Однак слід пам'ятати, що підписання звітності є відповідальною дією, і на неї можуть бути висунуті певні вимоги. Щоб уникнути можливих проблем з органами, що перевіряють, або фінансовими установами, рекомендується призначити відповідального співробітника, який стежитиме за правильністю і своєчасністю підписання звітності, а також дотриманням усіх вимог законодавства.

ПосадаПІБ
1Заступник директораІванов Іван Іванович
2Фінансовий директорПетров Петро Петрович
3Головний бухгалтерСидорова Олександра Вікторівна
4ЮристКозлов Андрій Ігорович

першим – головного бухгалтера; – другою – особи, зазначеної в повідомленні з типом підпису "Директор"; – третім – друк (за наявності).22 лист. 2021 р.

Хто має право підписувати звітність?

Заповнені форми податкової звітності має підписати законний чи уповноважений представник компанії. Законним представником є ​​керівник чи керуючий (керівник керуючої організації). А уповноваженим може бути будь-який співробітник компанії, який має довіреність на право підпису.

Хто підписує документи за відсутності головного бухгалтера?

Відповідь: Якщо посада головного бухгалтера у штаті контрагента не передбачена, то функцію з ведення бухобліку (у тому числі щодо оформлення та підписання первинних документів) на підприємстві за загальним правилом виконує його керівник.

Хто може підписувати документи замість головного бухгалтера?

14 положення, затвердженого наказом Мінфіну від 29.07.1998 № 34н, інформація Мінфіну № ПЗ-10/2012). Це можуть бути співробітники організації, наприклад, касир, менеджер тощо. д, а також представники сторонньої організації, яка веде бухоблік.