Зіпсований продукт що робити

Якщо термін придатності продукту, що минув, ви помітили тільки вдома і вже розкрили упаковку, продавець все одно повинен повернути вам повну вартість товару. Напишіть претензію та надішліть її за адресою магазину, що продав вам прострочений товар. Протягом 10 днів вам повинні відповісти. 8 сент. 2021 р.

Що робити, якщо продукт зіпсований?

Якщо ви купили неякісний товар, побачили порушення санітарних умов продажу, вам відмовили у поверненні неякісного продукту або надали неякісні послуги або продали небезпечні товари, зверніться до Росспоживнагляду.

Куди нарікати на зіпсовані продукти?

Якщо співробітники відмовляються прибрати прострочення, можна поскаржитися в регіональне управління Росспоживнагляду через спеціальний сервіс за посиланням. У зверненні потрібно вказати адресу та назву магазину, а також який саме товар продають із терміном придатності, що минув.